Monday, January 5, 2015

Stress & ...

Assalamualaikum.. Adohai, hari ini merupakan hari break dari exam. actually break sehari je pun. last paper lusa iaitu Calculus II. tadi jawab paper Electronics. uh bagaikan naik gila menjawab soalan selama 3 jam. soalan dia seperti endless and never end ever! aku selak tengok ada lagi ada lagi adohai sampaikan about 55mins before exam habis aku ada lg 1 soalan tak terjawab lagi. dah lew soalan tu dia ada sub-sub soalan yang semestinya panjang benau jawapan yang kena tulis. sesungguhnya waktu exam ialah waktu yang super duper stress =___= insyaAllah next semester aku dah masuk 2nd year dkt IIUM terchenta ni. nanti bila aku free aku cerita ya apa jadi dengan aku lepas habis sekolah. itu pun kalau rajin la masa coti nanti. harap maklumlah aku sedang berjinak-jinak belajar mengait hoccay! kalau ada hasilnya aku post dekat sini ya nak kembang hidung jap hihi. bila fefeeling strees ni, mesti ingat zaman-zaman seronok dekat sekolah. oh sayunya~ oh by the way, SELAMAT TAHUN BARU SEMUA!

No comments: